Zbog povecanja obima posla u predhodnom periodu cesta je pojava da nasi zaposleni imaju dve ili vise telefonskih veza, da su rokovi duzi od zeljenih zbog popunjenosti kapaciteta proizvodnje itd. tako da se stice utisak da ne mozemo da izadjemo u susret svim zahtevima kupaca.
Ostvarivanje visokog stepena zadovoljstva korisnika naših usluga je strateški cilj poslovne politike Aluroll-a.a bismo realizovali nas cilj zadovoljstva korisnika neophodna nam je Vaša pomoc. Molimo Vas da upitnik popunite na nacin koji najviše odgovara Vašem stavu ili mišljenju. Rezultati ove ankete ce biti statisticki obradeni i oni ce nam pomoci da utvrdimo stepen zadovoljenja kupaca naših proizvoda i da ga u narednom periodu unapredujemo. Takodje na osnovu Vasih primedbi I sugestija preduzecemo korektivne ili preventivne mere. U slucaju da imate primedbe ili sugestije na rad preduzeca ili rad pojedinca u prostoru za Vas komentar ih upisite. Hvala na vremenu i pomoci. Vaš Aluroll.

 
Form Object
Ako u ocenjivanju, zaposlenom date slabu ocenu molimo Vas da u prostoru za Vaš komentar upišete primedbe i sugestije na rad zaposlenog. Na taj nacin ste nam omogucili da propišemo korektivne i preventivne  mere. U suprotnom necemo biti u mogucnosti da uzmemo u razmatranje Vašu ocenu.
Copyright © ALUROLL 2o1o, all rights reserved
design by BEST



Number of visitors: